Alla inlägg under april 2011

Av Rebecka♥ - 30 april 2011 14:55

Hejhej!


Idag ska jag på dop. Det ska ju bli roligt! ;) . Sen efter dopet så blir det majbrasan för mig (Valborg) ! Åh, vad jag längtar :d . Älskar Valborg. Mitt fotbollslag kommer hålla några stånd där det finns popcorn, godis & läsk mm :) . Förra året så hade vi ett chokladhjul, men i år så blir det dem mindre barnen i mitt lag(02-03) som håller chokladhjulet . Just nu har jag på mig en klänning/tunika från lindex som är leopardmönstrad & så har jag ett par svarta tights. Ska även locka håret sen, eller min storasyster ska ;).


Byebye!

  

Av Rebecka♥ - 29 april 2011 19:02

Här kommer dagens låt!


Artist/Band: Shontelle

Låt: Impossible


Av Rebecka♥ - 29 april 2011 16:26

Hejhej!


Fredag idag! :DDD . Vi började med ett nytt kapitel i matteboken idag.. Vänta snart kommer det .. Snart kommer det.. BRÅK. >:((( . Jag tycker inte om bråk >.< . Aja .  Sen så var det typ vanligt? :$ . Nu hoppar vi över till slutet av dagen! (skoldagen.) Jo, så här är det varje vecka är det en grupp som spelar teater, uppträder eller har fredagskul (roligatimmen). Den här gången var det fredagskul! Gruppen hade två stationer som innehöll dansstopp & dem som vill fick även sjunga i vårat grupprum. Jag gjorde både och. Fast ensam sjung jag inte , jag sjung med min kompis Madeleine (madde663.bloggplatsen.se) . Vi sjung Big Girls Dont Cry , med Fergie, från Black Eyed Peas. Då fanns det en domare & lite en annan kille i klassen. Vi vann :P . Så sen fick vi sjunga för klassen! Efter oss fick en annan kille sjunga också. Han sjöng Baby med Justin Bieber. Just nu är jag hos Madde :). 


Byebye!

  

Av Rebecka♥ - 28 april 2011 16:38

Hejhej!


Inget speciellt idag , :/ . Helt vanlig dag förutom hemspråk (syrianska) . Japp ... Tråkigt inlägg vet :$ . Funderar på att göra en blogg på blogg.se , sjävklart kommer bloggen heta samma , ifall det inte funkar med ett av dem andra namnen jag vill ha D: . :) . Allt ? Ja, det är de! Helt vanlig dag..


Byebye!

  



Av Rebecka♥ - 27 april 2011 20:21

Hejhej!


Vet att jag skulle ha en bloggpaus, men nej det ska jag inte, för det har faktiskt hänt lite saker & ting ^^.  Jo idag var det ju första skoldagen efter påsklovet! Vet att många började igår, men jag hade studiedag då! Så en extra ledig dag för mig . ^.^ . Yey,, . Idag har pappa grillat oxfilé & entricot (stavning) . Gott gott! Sen så vart det jordgubbstårta, vilket jag åt för en stund sedan . Idag är de även premiär för :  ''Åtta hos stjärnorna'' . Samma sak som ''Halv åtta hos mig'' , fast den börjar klockan åtta & det är med kändisar! Det var min braiga dag! :D . Hoppas ni också har haft en bra dag! :DD


Byebye!

  

Av Rebecka♥ - 26 april 2011 14:31

Hejhej!


Funderar på en bloggpaus. Det var därför jag inte blogga tidigare, :/ . Det kommer inte hända något speciellt dem här dagarna längre :/ . Så kommer nog ha en bloggpaus :$ . Det var det jag tänkte skriva!   


Byebye!

  

Av Rebecka♥ - 25 april 2011 22:17

Hejhej!


Nu ska jag berätta om Syrianska - AIK matchen . Hatar AIK just nu, ta inte illa upp ni som tycker om AIK! Är bara så himla arg eftersom att AIK klacken skjöt racketer så att hela matchen avbröts?! Och Syrianska ledde med 1-0 , då ska dem i klacken (AIK) förstöra allt? Allvarligt, dåliga förlorare eller?! Halva matchen hade inte ens gått! Låga människor som gör sånt... En av racketerna kom till med på en domare! ÄR NI HELT SJUKA AIK?! Ursäkta mig men just nu eftersom dem gjorde så vart jag väldigt arg, men det ''braiga'' är att Syrianska får 3 extrapoäng ;) . Så då är man glad för det? :P . Men jävligt lågt av de personerna/personen som gjorde det -.- . Syrianska spelade så bra & då ska det hända?! Men det är bara att släppa just nu .. Det var nog allt! :)


Byebye!

   

Av Rebecka♥ - 25 april 2011 14:30

Hejhej!


Har nyss ätit frukost med släkten från pappas sida, :) . Idag har jag också varit i kyrkan, träffade några vänner från skolan & några andra. Sedan åkte vi iväg till kyrkogården, inte direkt det roligaste som finns. Em ja.

Senare idag ska vi sätta upp stutsmattan! Och så ska vi grilla , ska bli jätteroligt + gott ! :D . Syrianska har även en match idag, mot AIK. Det ska bli spännande, men känner på mig att dem kommer förlora mot AIK, men ändå får man väl hålla tummarna för Syrianska! Nu ska jag gå ut. :))


Byebye!

  

Translate to...

Presentation

VÄLKOMMEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS







bakggg



<html>
<head>
<style type="text/css">
a {color: #000000;text-decoration:none;}
a:hover {color: #ffffff;text-decoration:none;-o-transition: all 0.7s ease-out 0s;
-webkit-transition: all 0.7s ease-out 0s;
-moz-transition: all 0.7s ease-out 0s;}
</style>
</head>
<body>
<b>
<br>
<a href="mypage.htm"></a>
<br>
<a href="mypage.htm"></a>
</b>
</body>
</html>


Ovido - Quiz & Flashcards