Alla inlägg under maj 2011

Av Rebecka♥ - 31 maj 2011 16:29

Låt: Hjärta

Artist/Band: Kent

Fattar inte hur dem kan va så himla bra?! Så himla fin text också! Åhh, dem är så himla bra! <3. Kent-Bruden här! ;). Tänk att få träffa dem i verkligheten?! Min dröm är att bli sångerska, men även att få sjunga med Kent! <3. Fast det är bara drömmar?  Ni är så hiiiiiiiimla bra! <3. Lyrics: http://artists.letssingit.com/kent-lyrics-hjarta-4mmsq18

Bad

Av Rebecka♥ - 31 maj 2011 14:57

Hejhej!


Idag hare också varit bra! Va typ aldrig i skolan idag! :p. Mwhihi c:   ... Först hade vi cykelutflykt till någonstans i Varberga, bredbid Varbergabadet i alla fall! Hade väldigt roligt, som matsäck hade jag vindruvor, banan & ballerina (3 st), jaopp :). Har inte så mycke att berätta om de egentligen... Svettades ihjäl! När man vaknar på morgonen så äre grått ute, sen när man är i Varberga med klassen & pararellklassen så svettas man ihjäl för det är så varmt. Hade långtröja & långabyxor... Aja, ;). Sen blev de Vivallabadet, fortfarande med klassen & pararellklassen. Hade asroligt! Årets första bad utomhus <3. Kändes fantastiskt :D! Typ, :p.  Hade asroligt där också! Trodde inte poolen skulle va så fräsch, men den va de! ;D. Tur... Det va allt!


Ciao!

<3

Av Rebecka♥ - 30 maj 2011 18:44

Låt: Beautiful

Artist/Band: Christina Aguilera

Av Rebecka♥ - 30 maj 2011 18:31

Hellu!


Har haft de bäst! <3. Pappa har grillat kyckling, entricot, champinjoner & sparris! Så himla gott! Speciellt när pappa göre ;)! Sen så grilla jag & Evva ''marshmellows'', eller vi grillade egentligen skumgodis, men sak samma! Vi grillade otroligt mycke asså, 4 STYCKEN! För mycke jaoo ;)). *blink blink* :p. Fast ne. Så bjöd vi lite på dem goda ''marshmellowna'', dem blev extra goda för jag & Evva gjorde dem! ;D... Fick reda på att ''OC'' har tagit slut,  så nu äre ''Gossip Girl'' istället, :/. Typiskt att jag missade dem sista avsnitten! Och jag är ingen som orkar se serie & sånt där på datorn, såå... :/. Det får va! >:I. Men det var allt för idag!


Ciao!

<3

Av Rebecka♥ - 30 maj 2011 14:54

Hejhej!


Asbra är jag på att komma på rubriker ;). Jo, idag hade vi storsjung i gympasalen. Alla klasser som är med på storsjung är mindre än oss (min klass) . :p.  Jag & några andra av mina vänner satte oss på en stor röd matta, sen så säger våran lärare att vi tränga ihop oss för att lekisarna ska få plats. Men hon menade inte tränga, utan flytta bak... -.- . Fick lite damp, för vi fick inte bra platser. Utan det blev obekvämt.  Blää... Aja, sen så vare typ normal skoldag? :p. Juste fick lite skäll för att jag sa fan två ggr ... HAHA xd. Lite roligt enligt mig. Det är det enda svärord som jag säger. Eller egentligen är det väl typ inget svärord? :D. Aja, vem bryr sig! Längtar tills imorrn, typ. :). Vi ska till Vivalla badet & ta ''simprov'' eller bara för vissa, dem som inte klarade förra gången! Men jag klara, *stolt unge*, :D. Och så ska vi ha en liten cykelutflyck till Varberga. Ska också bli roligt. Men det va det mesta, för nu ska jag gå ner och se på ''OC'' :D.


Ciao!

<3


Av Rebecka♥ - 29 maj 2011 12:47

Jag älskar dig av hela mitt hjärta & mycke mycke mer! Jag kan inte beskriva hur fantastisk du är med ord? Du är helt underbar! Jag kan prata med dig om allt & alla. Du finns där för mig & kommer alltid göra det. Du är vacker, omtänksam, underbar, fantastik, bäst, mysig & go, du har ett hjärta av guld enligt mig, & du är en av dem personerna som jag älskar mest av allt! Det finns ingen så underbar mamma som duu! Älskar dig så otroligt mycke!

Av Rebecka♥ - 29 maj 2011 12:25

Hejhej!


Jo idag är det ju Morsdag!  Själv har jag redan gett Mami min present. Ett trähjärta målat med röd färg och så skrev jag med svart färg: ÄLSKAR DIG VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!

Själv tycker jag den blev sådär, men Mami tyckte i alla fall den blev jättefin, och det är ju det som räknas? :D.  Men nu ska jag kolla min FB (Facebook) & sen ska jag ner & baka med Mami. Sen så blire fika! Hoppas ni också får en bra Morsdag med eran Mamma! ;) Älskar dig av hela mitt hjärta Mami & mycke mycke mer! Du är guld värd <3. Älskar dig så otroligt mycke världens bästa mamma <3. Älskar dig <3.


Ciao!

Av Rebecka♥ - 28 maj 2011 21:18

Hejhej!


Har precis fixat min första header! Fixade den på Paint! Blev nöjd, vad tycker ni? Kommentera gärna! Skriv vad ni tycker! Negativa/Positiva, kanske om ni kunde hjälpa mig att fixa en bättre header? Kommentera i alla fall vad ni tycker om den! :D.

Så det här blir nog det sista inlägget för idag. Mamma, pappa, storasyster,storebror är på bröllop (ingen jag känners bröllop xp). Så det är bara jag & min andra storasyster hemma. Fast nu ska jag gå till Evva (Evelin) !


Ciao!

<3

Translate to...

Presentation

VÄLKOMMEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS







bakggg



<html>
<head>
<style type="text/css">
a {color: #000000;text-decoration:none;}
a:hover {color: #ffffff;text-decoration:none;-o-transition: all 0.7s ease-out 0s;
-webkit-transition: all 0.7s ease-out 0s;
-moz-transition: all 0.7s ease-out 0s;}
</style>
</head>
<body>
<b>
<br>
<a href="mypage.htm"></a>
<br>
<a href="mypage.htm"></a>
</b>
</body>
</html>


Ovido - Quiz & Flashcards