Alla inlägg under september 2011

Av Rebecka♥ - 30 september 2011 19:28

Hej ! 

Som sagt så var det skolfoto idag. Jag bar en svart-vit randig klänning till knäna, under hade jag ett par svarta tights, ett pilgrims halsband, örhängen som matcha med halsbandet (inte pilgrim !), och ett armband som jag köpte när jag var i Grekland !

Sandra hade hjälpt mig med håret imorse. Riktigt fint blev det ! Om jag får säga det själv så tycker jag att jag var väldigt fin. ^^s

Hoppas att jag blev bra på bilderna, kändes som om jag blinkade varje gång hon tog kort . o.o


Nu så spelar Syrianska match, hoppas dem vinner annars åker dem ut ur Allsvenskan ! Men, ärligt talat så tror jag faktiskt att Syrianska kommer vinna . ♥

De har ju vunnit deras senaste 2 matcher, så dem har nog fått bättre självförtroende, det har nog gjort dem mer säkra .

Heja SFC ! ♥


Ciao!

♥ 

Av Rebecka♥ - 29 september 2011 20:25

Tjenna !

Vi har skolfoto imorgon ! Jag längtaaar ! ^^ ♥ 

Hoppas att jag då får lägga upp skolfotot på mig på bloggen, när skolfotot kommer ? ^^

Typ det jag hade tänkt att skriva. o.o


Ciao!

Av Rebecka♥ - 29 september 2011 19:58

Hej !

Vi hade bästa SO-lektion idag ! 

Våran lärare är finsk, och vi håller på att jobba med Norden . Vi har precis börjat med Finland . Då hade hon köpt något finskt knäckebröd ungefär, finsk mjukost, finsk choklad, finsk lakrits, och finsk korv ! Mycket finsk ... o.o , men som sagt så var ju det temat. ;) Oj, glömde också finsk senap ! Haha. ^^

Jääättegott var det ! Jag ''diggar'' finsk mat.

Ae, sen hade vi musik, vi lyssnade på när våran musiklärare spelade dragspel hela lektionen ..., lite tröttsamt men han är asduktig ! Hans fingrar rörde sig så snabbt ... o.o


Jag glömde min kofta när jag gick hem, så jag cykla till skolan igen och då hör jag någon ropa : ''Man får inte cykla på skolgården!'' xD

Jag hämta min kofta och fick prova att spela på dragspelet ! ;D Jag suger på det ... 


Ciao!

Av Rebecka♥ - 28 september 2011 20:50

Hej !

Har haft hemspråk idag, inte roligt ... ;c 

Vi skulle kasta boll på idrotten idag, tror det heter så ? xd Man fick ont i armen ! o:<

Hehe. ;3

Efter hemspråk så fick jag ett ''ärende'' av mamma: cykla till Ica & köpa potatiiiiiis !

Istället köpte jag: En chokladmunk till mig, två majskolvar & potatis ! :D

Mmh..., donuuuuts . ♥ Mwhihih . c:

Min faster, farbror och farmor är hemma hos mig nu, har tråkigt. Vad gör ni då? ^^


Ciao!

♥ 

Av Rebecka♥ - 27 september 2011 19:32

Hej !

Äntligen har jag blivit klar med min berättelse ! 28 sidor ! Det var jobbigt ... :/

Men, nu är jag klar ! ;D Hehe . ^^

Vet ni vad en av dem bästa sakerna är att göra på syslöjden ? Läsa Kalle Anka & CO serietidningar ! x3

Dem är asbra ! Jag älskar Kalle Anka serietidningar . ♥ 


Jag kom på en bra idé ! Jag ville ha både glass och kaka, då kan man ju göra en blandning ? ''Mosa'' kakan och strö över det över glassen ! Haha . C:

Fast fick inte det av mamma ..., men nu ska jag gå ner och äta glass och kolla på Halv Åtta Hos Mig !


Ciao!

Av Rebecka♥ - 26 september 2011 17:11

Tjenna tjenna ! :3

Är hos Madde nu, vi ''pluggar'' . ;D

Vi cykla först hem till mig och åt paj, mamma bakar nästan alltid paj när hon är ledig !

Sen så fråga vi Linda, om hon visste ett band eller artist på Y, eftersom vi har som ''mini-läxa'' . Hon kolla på youtube, Yes och nånting med Yellow- .. c:

Det ska jag säga imorgon ! ^.~

Men, a nu ska jag fortsätta med matten och Madde fortsätta spela data .


Ciao!

Av Rebecka♥ - 25 september 2011 19:27

Hej ! 

Idag har jag varit bollkalle, eller som jag kallar det: bollkajsa ! ;D
För det heter ju
bollkalle, så jag gjorde det till bollkajsa ! Haha, fattar ni ? c:

Bra humor jag har ... ^^

Jag var ju inte ensam bollkajsa, utan jag var dat med laget. Vi var bollkajsar åt IF Eker's A-lag . ;3

Fast dem förlora med 2-1 mot Närikes- eller något ? ._.

Det var roligt i första halvlek sen blev det tråkigt för man fick aldrig bollen . :c

Efter det så cykla jag och Madde till kiosken, hon köpte klubbor och nötcreme, jag köpte en polkastång, smultronsmak ! 

Muuums ... ^^ ♥ 
Sen så cykla vi hem till mig och spela Sims :3 . Efter em timma så cykla hon hem igen . 






Translate to...

Presentation

VÄLKOMMEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS







bakggg



<html>
<head>
<style type="text/css">
a {color: #000000;text-decoration:none;}
a:hover {color: #ffffff;text-decoration:none;-o-transition: all 0.7s ease-out 0s;
-webkit-transition: all 0.7s ease-out 0s;
-moz-transition: all 0.7s ease-out 0s;}
</style>
</head>
<body>
<b>
<br>
<a href="mypage.htm"></a>
<br>
<a href="mypage.htm"></a>
</b>
</body>
</html>


Ovido - Quiz & Flashcards